Schneider 140CRP81100 MODICON QUANTUM INTERFACE MODULE DP
Descrizzione
Fabricazione | Schneider |
Mudellu | 140CRP81100 |
infurmazione di ordine | 140CRP81100 |
Catalogu | Quantum 140 |
Descrizzione | Schneider 140CRP81100 MODICON QUANTUM INTERFACE MODULE DP PROFIBUS LMS S908 ADATTATORE SINGLE RIO DROP, 1 CH |
Origine | Franc (FR) |
Codice HS | 3595861133822 |
Dimensione | 5 cm * 12,7 cm * 24,4 cm |
Pesu | 0,6 kg |
Dettagli
Specificazione
Protocolu di rete:Modbus Plus
Velocità di trasmissione:1 Mbps
Durata di l'autobus:finu à 4500 piedi quandu si usa un ripetitore; Numero di nodi supportati: 64 nodi;
Tensione di input:24VDC;
Power cunsumption:4,5 W; 6,5 W;
Température de fonctionnement :0 ℃ à 60 ℃;
Température de conservation :-40-85 ℃;
umidità:5% à 95%, senza condensazione;
Tipu di cunnessione:cunnessu RJ45;
Software di prugrammazione:Mod Soft V2.32 o superiore, Concept Version 2.2 o superiore;
Canale di cumunicazione:1 portu Profibus, 1 portu RS-232 (pin DB9);
Corrente di l'autobus:1.2 A.
Features
PFunzione di cumunicazione rofibus:Schneider 140CRP81100, cum'è un modulu d'interfaccia Profibus, pò furnisce un modu efficiente di cumunicazione di dati trà stazioni master è slave. U ligame Profibus ùn solu cunnetta diversi dispositi à u sistema PLC di a serie Schneider Quantum, ma permette ancu un cuntrollu è u monitoraghju centralizzati di diversi dispositi per una gestione uniforme di u prucessu di produzzione.
Modalità di trasmissione di dati:Schneider 140CRP81100 impiega u ligame di cumunicazione in fibra ottica à alta velocità è sicura in a trasmissione di dati. Cù a so forte capacità di resistenza à l'interferenza, a velocità di trasmissione veloce è i vantaghji di l'attenuazione di u signalu bassu, e trasmissioni di dati mantenenu veramente l'integrità è a precisione di e dati mentre assicurendu u funziunamentu di u sistema stabile.
Integrazione di u sistema è cunvenzione di espansione:cù un tipu d'interfaccia ricca è una bona cumpatibilità, Schneider140CRP81100 hà facilitatu u flussu di travagliu di integrazione di u sistema durante u sistema di automatizazione. Schneider 140CRP81100 travaglia per un sistema d'automatizazione di novu installatu o un aghjurnatu cun grande facilità.
Applicazione
Fabricazione di l'automobile:E linee di produzzione di l'assemblea di u mutore di una grande sucietà di fabricazione di l'automobile impieganu u modulu d'interfaccia Schneider 140CRP81100. L'equipaggiu autumàticu in questa linea di produzzione hè numerosi è include robots cum'è strette, macchine di rivestimentu di colla, robots di manipulazione, etc. U modulu Schneider140CRP81100 funziona à cunnette quelli dispositi à u sistema Quantum PLC utilizendu a reta Profibus per realizà un cuntrollu precisu è u monitoraghju nantu à tuttu u prucessu di assemblea.
Pindustria di l'energia:L'infurmazione operativa di basa di ogni generatore di a centrale termica sottu u modulu Schneider 140CRP81100, monitoratu cù u sistema di interfaccia, cunnetta diversi sensori, attuatori è dispositivi protettivi di u so generatore à u sistema PLC per u monitoraghju è u cuntrollu in tempu reale di u generatore. Per mezu di a reta di cumunicazione Profibus, l'operatori ponu monitorà è cuntrullà a cundizione di u funziunamentu di u generatore in a sala di cuntrollu cintrali, in modu chì diverse situazioni anormali ponu esse rilevate è trattate senza perde u tempu. In u fallimentu di u controller principale, u modulu di salvezza calda hà trasfirutu rapidamente l'operazioni di tutti i gruppi di generazione, mantenendu a so sicurezza è u funziunamentu stabile, è cusì impediscenu perdite ecunomiche significative è oscillazioni di a rete elettrica chì avarianu statu incurru à causa di l'arrestu.
Pruduzzione chimica:U modulu d'interfaccia Schneider 140CRP81100 hè adupratu in u sistema di cuntrollu di grande reattori in l'imprese chimichi. Cunnette a temperatura, a pressione, u livellu di liquidu è altri sensori di u reattore à u sistema PLC, è trasmette u segnu di cuntrollu à e valvole, pompe è altri attuatori pertinenti, rializendu un cuntrollu precisu di u prucessu di reazzione. Permettenu un funziunamentu à longu andà, l'affidabilità è a stabilità di i sistemi Schneider 140CRP81100 sò stati stabiliti bè. In fatti, finu à a data, ùn ci sò micca stati incidenti di accidenti di pruduzzione derivanti da fallimenti di cumunicazione o malfunctions di u modulu per parlà, cimentendu a nuzione chì prutege i prucessi cuntinui è stabili di a produzzione chimica mentre aumentendu bè a qualità di u produttu è l'efficienza di a produzzione.