Schneider 140CRP81100 MODICON QUANTUM INTERFACCIA MODULU DP
Descrizzione
Fabbricazione | Schneider |
Modellu | 140CRP81100 |
Infurmazioni di cumanda | 140CRP81100 |
Catalogu | Quantum 140 |
Descrizzione | Schneider 140CRP81100 MODICON QUANTUM MODULU D'INTERFACCIA DP PROFIBUS LMS S908 ADATTATORE SINGULA R RIO DROP, 1 CH |
Origine | Francia (FR) |
Codice HS | 3595861133822 |
Dimensione | 5cm * 12,7cm * 24,4cm |
Pesu | 0,6 kg |
Dettagli
Specificazione
Protocolu di rete:Modbus Plus
Velocità di trasmissione:1 Mbps
Lunghezza di l'autobus:finu à 4500 piedi quandu si usa un ripetitore; Numeru di nodi supportati: 64 nodi;
Tensione d'entrata:24VDC;
Cunnessione di putenzaassunzione:4,5W; 6,5W;
Temperatura di funziunamentu:0℃ à 60℃;
Temperatura di almacenamentu:-40-85℃;
Umidità:5% à 95%, senza condensazione;
Tipu di cunnessione:Connettore RJ45;
Software di prugrammazione:Mod Soft V2.32 o superiore, Concept Versione 2.2 o superiore;
Canale di cumunicazione:1 portu Profibus, 1 portu RS-232 (pin DB9);
Corrente di l'autobus:1.2 A.
Funziunalità
PFunzione di cumunicazione robibus:Schneider 140CRP81100, cum'è modulu d'interfaccia Profibus, pò furnisce un mezzu efficiente di cumunicazione di dati trà e stazioni master è slave. U ligame Profibus ùn solu cunnetta diversi dispositivi à u sistema PLC di a serie Schneider Quantum, ma permette ancu u cuntrollu è u monitoraghju centralizatu di diversi dispositivi per una gestione uniforme di u prucessu di pruduzzione.
Metudu di trasmissione di dati:Schneider 140CRP81100 impiega u ligame di cumunicazione in fibra ottica sicura è à alta velocità in a trasmissione di dati. Cù a so forte capacità di resistenza à l'interferenze, a velocità di trasmissione rapida è i vantaghji di bassa attenuazione di u signale, e trasmissioni di dati mantenenu veramente l'integrità è a precisione di i dati, assicurendu à tempu u funziunamentu stabile di u sistema.
Integrazione di u sistema è cunvenienza di espansione:Cù un tipu d'interfaccia ricca è una bona cumpatibilità, Schneider140CRP81100 hà facilitatu u flussu di travagliu d'integrazione di u sistema durante u sistema d'automatizazione. Schneider 140CRP81100 funziona cù grande facilità per un sistema d'automatizazione appena installatu o per unu aghjurnatu.
Applicazione
Fabricazione di l'automobile:E linee di pruduzzione di assemblaggio di motori di una grande sucietà di fabricazione di automobili utilizanu u modulu d'interfaccia Schneider 140CRP81100. L'attrezzatura automatizata di sta linea di pruduzzione hè numerosa è include robot cum'è macchine di stringimentu, macchine di rivestimentu di colla, robot di manipulazione, ecc. U modulu Schneider140CRP81100 funziona per cunnette questi dispositivi à u sistema PLC Quantum utilizendu a rete Profibus per eseguisce un cuntrollu è un monitoraghju precisi di tuttu u prucessu di assemblaggio.
PIndustria di u putere:L'infurmazioni di funziunamentu basiche di ogni generatore di a centrale termica sottu u modulu Schneider 140CRP81100, monitoratu cù u sistema d'interfaccia, cunnetta diversi sensori, attuatori è dispositivi di prutezzione di u so gruppu generatore à u sistema PLC per u monitoraghju è u cuntrollu in tempu reale di u gruppu generatore. Attraversu a rete di cumunicazione Profibus, l'operatori ponu monitorà è cuntrullà a cundizione di funziunamentu di u gruppu generatore in a sala di cuntrollu cintrali, in modu chì diverse situazioni anormali possinu esse rilevate è trattate senza perde tempu. In casu di fallimentu di u controller principale, u modulu di backup à caldu hà trasferitu rapidamente l'operazioni di tutti i gruppi generatori, mantenendu a so sicurezza è u funziunamentu stabile è impediscendu cusì perdite ecunomiche significative è oscillazioni di a rete elettrica chì serianu state subite per via di l'arrestu.
Pruduzzione chimica:U modulu d'interfaccia Schneider 140CRP81100 hè utilizatu in u sistema di cuntrollu di i grandi reattori in l'imprese chimiche. Cunnetta a temperatura, a pressione, u livellu di u liquidu è altri sensori di u reattore à u sistema PLC, è trasmette u signale di cuntrollu à e valvole, pompe è altri attuatori pertinenti, realizendu un cuntrollu precisu di u prucessu di reazione. Permettendu un funziunamentu à longu andà, l'affidabilità è a stabilità di i sistemi Schneider 140CRP81100 sò state cumpletamente stabilite. In fatti, finu à oghje, ùn ci sò stati incidenti d'accidenti di pruduzzione derivanti da fallimenti di cumunicazione o malfunzionamenti di i moduli, cimentendu l'idea chì prutege i prucessi cuntinui è stabili di a pruduzzione chimica mentre aumenta nettamente sia a qualità di u produttu sia l'efficienza di a pruduzzione.