Tutte e funzioni di prutezzione è logiche dispunibili descritte in a Sezione 3 sò almacenate cum'è una biblioteca di moduli software in l'unità di trasfurmazione 216VC62a.
Tutti i paràmetri di l'utente per e funzioni attivate è a cunfigurazione di a prutezzione, vale à dì l'assegnazione di i signali I/P è O/P (canali) à e funzioni di prutezzione, sò ancu almacenati in questa unità. U software hè scaricatu cù u prugramma di l'operatore. E funzioni di prutezzione è i so paràmetri assuciati necessarii per un impianto particulare sò selezziunati è almacenati cù l'aiutu di l'interfaccia utente portatile (PC). Ogni funzione attivata richiede una certa percentuale di a capacità di calculu tutale dispunibule di l'unità di trasfurmazione (vede a Sezione 3).
L'unità di trasfurmazione 216VC62a hà una capacità di calculu di 425%. U 216VC62a hè adupratu sia cum'è processore sia cum'è interfaccia per u bus interbay (IBB) in u sistema di monitoraghju di a sottustazione (SMS) è in u sistema di automatizazione di a sottustazione. I protokolli di cumunicazione dispunibili sò: SPA BUS LON BUS MCB bus interbay bus di prucessu MVB.
L'interfaccia SPA BUS hè sempre dispunibile. I protokolli LON è MVB sò trasferiti da carte PC. L'alimentazione à a memoria in u 216VC62a hè mantenuta in casu d'interruzzione da un condensatore d'oru in modu chì a lista di eventi è i dati di u registratore di disturbi fermanu intatti. I dati di u registratore di disturbi ponu esse letti sia via l'interfaccia nantu à a parte anteriore di u 216VC62a sia via u bus di l'ughjettu. I dati ponu esse valutati cù u prugramma di valutazione "EVECOM". L'orologio internu di u RE. 216 pò esse sincronizatu via l'interfaccia di u bus di l'ughjettu di i sistemi SMS/SCS o da un orologio radio. Signali I/P (canali) da u bus B448C:
variabili misurate digitalizate: currenti è tensioni di u sistema primariu signali logichi: signali I/P esterni alimentazione ausiliaria 24 V è scambiu di dati cù u bus B448C. signali O/P (canali) à u bus B448C: signali O/P da e funzioni di prutezzione è logica selezziunate O/P di scattu da e funzioni di prutezzione è logica selezziunate scambiu di dati cù u bus B448C. A designazione di i canali I/O hè identica à quella di l'unità I/O (vede a Tabella 2.1). I cumpunenti principali di l'unità sò
216VC62A HESG324442R13
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2024