Cuntrollore Advant® 450
U cuntrollore di prucessu pruvatu
Advant Controller 450 hè un controller di prucessu di alta gamma. A so alta capacità di trasfurmazione è e so ampie capacità di cumunicazione di prucessu è di sistema ne facenu a scelta ideale per l'applicazioni esigenti, sia da solu sia cum'è parte di un ABB Ability™ System 800xA cù Advant® Master.
Face tuttu in u cuntrollu di prucessu Advant Controller 450 pò fà "tuttu" in u cuntrollu di prucessu, micca solu eseguisce a logica, a sequenza, u pusizionamentu è u cuntrollu regulatoriu, ma ancu gestisce dati è testu in generale è pruduce rapporti. Pò ancu eseguisce l'autoregolazione adattativa, u cuntrollu PID è u cuntrollu di logica fuzzy.
A stazione hè prugrammata graficamente in AMPL, cum'è tutti l'altri cuntrolli in Advant OCS cù u software Master. A biblioteca digià ricca di elementi di prugramma / blocchi di funzione pò esse aumentata cù blocchi sviluppati da l'utente creati in AMPL.
U controller chì ferma in cuntattu Advant Controller 450 supporta una vasta gamma di protokolli di cumunicazione, chì facilita a cuncepzione di l'architettura di u sistema di cuntrollu ottimale per ogni applicazione. Questi protokolli includenu: • MasterBus 300/300E per a cumunicazione cù altre stazioni membri di Advant OCS à u livellu di a Rete di Cuntrollu. • GCOM per a cumunicazione cù AdvaSoft per Windows è urdinatori esterni. U faciule, putente, per l'urdinatori esterni per accede à i dati di prucessu in Advant OCS. In i dui sensi. • Advant Fieldbus 100 per a cumunicazione cù stazioni I/O distribuite, cuntrolli programmabili è azionamenti di motori. • RCOM/RCOM+ per a cumunicazione à longa distanza cù terminali remoti, utilizendu linee di telecomunicazione dedicate o dial-up.
Ridondanza à tutti i livelli Per ottene a più alta dispunibilità pussibule, Advant Controller 450 pò esse equipatu cù ridondanza di salvezza per MasterBus 300/300E, Advant Fieldbus 100, alimentatori, regulatori di tensione, batterie di salvezza, caricabatterie, unità centrali (CPU è memorie) è schede I/O per u cuntrollu regulatoriu. A ridondanza di l'unità centrale hè di tipu hot standby brevettatu, chì offre una commutazione senza bumps in menu di 25 ms.
L'armadi Advant Controller 450, equipatu di I/O S100 lucali, hè custituitu da un rack di CPU è finu à cinque rack I/O. L'estensione di u bus otticu permette di distribuisce l'I/O S100 finu à 500 m (1.640 piedi) di distanza, riducendu cusì a quantità di cablaggio di campu necessariu. I rack I/O sò cuncepiti per l'installazione in armadi cù telai oscillanti, chì permettenu l'accessu sia à a parte anteriore sia à quella posteriore di i rack per facilità l'installazione è a manutenzione. E cunnessione esterne sò instradate attraversu unità di cunnessione nurmalmente montate à l'internu, in u fondu di l'armadi per scopi di marshalling è di soppressione di u rumore. Sò dispunibili armadi cù diversi gradi di prutezzione, per esempiu ventilati, tropicali è sigillati, cù o senza scambiatori di calore.
Lista di e parti correlate:
Modulu di processore ABB PM511V16
Modulu di processore ABB PM511V16 3BSE011181R1
Modulu di processore ABB PM511V08
Modulu di processore ABB PM511V08 3BSE011180R1
Data di publicazione: 14 di settembre di u 2024