banner_di_pagina

nutizie

nutizie

U controller C300 di Honeywell furnisce un cuntrollu di prucessu putente è robustu per a piattaforma Experion®. Basatu annantu à u fattore di forma unicu è chì risparmia spaziu di a Serie C, u C300 si unisce à u C200, C200E, è u nodu Application Control Environment (ACE) in u funziunamentu di u software Control Execution Environment (CEE) di Honeywell, pruvatu in u campu è deterministicu.

Cuntatta ci
Chjamateci
Chi hè què?
Ideale per l'implementazione in tutti i settori, u controller C300 offre u megliu cuntrollu di prucessu in a so classa. Supporta una larga varietà di situazioni di cuntrollu di prucessu, cumpresi prucessi cuntinui è in batch è integrazione cù dispositivi di campu intelligenti. U cuntrollu cuntinuu di u prucessu hè ottenutu attraversu una varietà di funzioni standard chì sò integrate in strategie di cuntrollu. U controller C300 supporta u standard di cuntrollu in batch ISA S88.01 è integra sequenze cù dispositivi di campu, cumpresi valvole, pompe, sensori è analizzatori. Questi dispositivi di campu traccianu u statu di e sequenze per eseguisce azzioni preconfigurate. Questa stretta integrazione porta à transizioni più rapide trà e sequenze, aumentendu u rendimentu.

U controller supporta ancu u cuntrollu avanzatu di u prucessu cù l'algoritmu Profit® Loop brevettatu di Honeywell, è ancu blocchi d'algoritmu persunalizati, chì permettenu à l'utilizatori di creà codice persunalizatu da eseguisce in u controller C300.

Cumu funziona?
Cum'è C200/C200E è u nodu ACE, u C300 gestisce u software deterministicu Control Execution Environment (CEE) di Honeywell chì esegue strategie di cuntrollu secondu un calendariu custante è prevedibile. U CEE hè caricatu in a memoria di u C300 chì furnisce a piattaforma d'esecuzione per l'inseme cumpletu di blocchi di funzioni di cuntrollu automaticu, logica, acquisizione di dati è calculu. Ogni bloccu di funzione cuntene un inseme di funzioni predefinite cum'è l'impostazioni d'allarme è e statistiche di manutenzione. Questa funzionalità integrata garantisce l'esecuzione coerente di a strategia di cuntrollu di prucessu.

U controller supporta parechje famiglie di input/output (I/O), cumprese a Serie CI/O è Process Manager I/O, è altri protokolli cum'è FOUNDATION Fieldbus, Profibus, DeviceNet, Modbus è HART.

Chì prublemi risolve ?
C300 permette à l'ingegneri di risponde à i so bisogni di cuntrollu di prucessu più esigenti, da l'integrazione cù sistemi batch cumplessi à u cuntrollu di dispositivi nantu à una varietà di rete cum'è FOUNDATION Fieldbus, Profibus, o Modbus. Supporta ancu u cuntrollu avanzatu cù Profit Loop, chì mette u cuntrollu predittivu basatu annantu à u mudellu direttamente in u controller per minimizà l'usura è a manutenzione di e valvole.


Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2021