banner_di_pagina

nutizie

ABB lancia l'ultima versione di u so sistema di cuntrollu distribuitu, ABB Ability System 800xA 6.1.1, chì offre capacità I/O aumentate, l'agilità di a messa in serviziu è una sicurezza migliorata cum'è basa per a trasfurmazione digitale.

nutizie

U sistema ABB Ability 800xA 6.1.1 rapprisenta un'evoluzione per u cuntrollu automatizatu è l'operazioni di l'impianti di dumane, cunsulidendu a pusizione di leadership numeru unu di u pioniere di a tecnulugia in u mercatu DCS, secondu u so creatore. Aumentendu a cullaburazione industriale, l'ultima versione di u DCS di punta di ABB permette à i decisori di preparà i so impianti per u futuru.

U Sistema 800xA 6.1.1 migliora a cullaburazione per via di una quantità di nuove funzionalità, cumprese a messa in serviziu simplificata è più rapida di prughjetti greenfield è espansioni di brownfield cù un novu è miglioratu Kit di Campu Ethernet I/O, avà cù xStream Commissioning. Questu permette à l'utilizatori di cunfigurà è testà l'I/O in u campu senza a necessità di u software di cuntrollu di l'applicazione o di l'hardware di u cuntrollore di prucessu, tuttu da un unicu laptop. Questu significa chì i tecnichi di I&C di Campu ponu eseguisce simultaneamente cuntrolli di circuitu automatizati di parechji dispositivi intelligenti, documentendu tutti i risultati finali.

U Sistema 800xA 6.1.1 prumesse ancu di facilità l'implementazione di suluzioni digitali. Grazie à l'estensione di u sistema 800xA Publisher, l'utilizatori ponu sceglie in modu sicuru quali dati trasmette in streaming à ABB Ability Genix Industrial Analytics è AI Suite, sia à a periferia sia in u cloud.

«ABB Ability System 800xA 6.1.1 rende un DCS putente è di punta mundiale ancu megliu. Oltre à esse un sistema di cuntrollu di prucessu, un sistema di cuntrollu elettricu è un sistema di sicurezza, hè un facilitatore di cullaburazione, chì permette un ulteriore miglioramentu di l'efficienza ingegneristica, di e prestazioni di l'operatori è di l'utilizzazione di l'assi», hà dettu Bernhard Eschermann, direttore tecnologicu di ABB Process Automation. «Per esempiu, e capacità di messa in serviziu xStream eliminanu i rischi è i ritardi di i grandi prughjetti è abilitanu l'approcciu Adaptive Execution di ABB per l'esecuzione di i prughjetti. Inoltre, l'interfacce standard aiutanu i clienti à fà un megliu usu di i dati operativi in ​​u so viaghju di digitalizazione, mantenendu a cibersigurtà sottu cuntrollu.»

nutizie

L'esecuzione di prughjetti più rapida è più efficiente in termini di costi hè pussibule grazia à l'inclusione di miglioramenti Select I/O in a nova versione. A standardizazione di l'armarii I/O riduce l'effetti di i cambiamenti recenti è mantene l'ingombro à u minimu, nota ABB. Per riduce a quantità di hardware ausiliariu chì deve esse aghjuntu à l'armarii I/O, Select I/O include avà adattatori Ethernet cù cunnessione nativa in fibra ottica monomodale è moduli individuali di cundizionamentu di signali cù barriere intrinsecamente sicure integrate.


Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2021