banner_di_pagina

prudutti

Modulu di uscita analogica ICS Triplex T8480 Trusted TMR

breve descrizzione:

Articulu n°: T8480

marca: ICS Triplex

prezzu: $3000

Tempu di consegna: In stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Fabbricazione ICS Triplex
Modellu T8480
Infurmazioni di cumanda T8480
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione Modulu di uscita analogica ICS Triplex T8480 Trusted TMR
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16cm * 16cm * 12cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Panoramica di u produttu

U Modulu di Output Digitale Trusted® TMR 24 Vdc s'interfaccia à 40 dispusitivi di campu. I testi diagnostichi triplicati sò realizati in tuttu u Modulu, cumprese misurazioni di corrente è tensione in ogni parte di u canale di output vutatu. I testi sò ancu realizati per i guasti di stuck on è stuck off. A tolleranza à i guasti hè ottenuta attraversu una architettura Triple Modular Redundant (TMR) in u Modulu per ognunu di i 40 canali di output. Hè furnitu un monitoraghju automaticu di linea di u dispusitivu di campu. Questa funzione permette à u Modulu di rilevà guasti di circuitu apertu è di cortu circuitu in u cablaggio di campu è in i dispusitivi di carica. U Modulu furnisce rapporti di Sequenza di Eventi (SOE) integrati cù una risoluzione di 1 ms. Un cambiamentu di statu di output attiva una entrata SOE. I stati di output sò determinati automaticamente da misurazioni di tensione è corrente integrate in u Modulu. Stu Modulu ùn hè micca appruvatu per a cunnessione diretta à zone periculose è deve esse adupratu in cunghjunzione cù i dispusitivi di Barriera di Sicurezza Intrinseca.

Funziunalità

• 40 punti di uscita Triple Modular Redundant (TMR) per Modulu. • Diagnostica è autotest automatichi cumpleti. • Monitoraghju automaticu di linea per puntu per rilevà u cablaggio di campu à circuitu apertu è di cortocircuitu è ​​i guasti di carica. • Barriera d'isolamentu opto/galvanicu resistente à impulsi di 2500 V. • Prutezzione automatica di sovracorrente (per canale), senza fusibili esterni richiesti. • Rapportu di Sequenza di Eventi (SOE) integratu cù risoluzione di 1 ms. • U modulu pò esse rimpiazzatu à caldu in linea utilizendu cunfigurazioni dedicate di Slot Companion (adiacente) o SmartSlot (un slot di riserva per parechji Moduli).

Statu di l'uscita di u pannellu frontale I diodi à emissione luminosa (LED) per ogni puntu indicanu u statu di l'uscita è i guasti di cablaggio in campu. • I LED di statu di u modulu di u pannellu frontale indicanu a salute di u modulu è u modu operativu (Attivu, Standby, Educatu). • Certificatu TϋV IEC 61508 SIL 3. • L'uscite sò alimentate in gruppi isolati di ottu. Ognunu di questi gruppi hè un Gruppu di Alimentazione (PG).

U Modulu di Output Digitale TMR 24 Vdc hè un membru di a gamma Trusted di Moduli d'Ingressu/Uscita (I/O). Tutti i Moduli I/O Trusted spartenu funzionalità è forma cumune. À u livellu più generale, tutti i Moduli I/O si interfaccianu cù u Bus Inter-Modulu (IMB) chì furnisce alimentazione è permette a cumunicazione cù u Processore TMR. Inoltre, tutti i Moduli anu una interfaccia di campu chì hè aduprata per cunnette si à signali specifichi di u Modulu in u campu. Tutti i Moduli sò Triple Modular Redundant (TMR).

1.1.Unità di Terminazione di Campu (FTU)

L'Unità di Terminazione di Campu (FTU) hè a sezione di u Modulu I/O chì cunnetta tutti i trè FIU à una sola interfaccia di campu. L'FTU furnisce l'Interruttori Fail Safe di Gruppu è i cumpunenti passivi necessarii per u cundiziunamentu di u signale, a prutezzione da sovratensione è u filtraggio EMI/RFI. Quandu hè installatu in un Chassis di Controller di Fiducia o Expander, u connettore di campu FTU si interconnette à u Cavu I/O di Campu attaccatu à u fondu di u Chassis. U ligame SmartSlot hè passatu da l'HIU à e cunnessione di campu via l'FTU. Quessi signali vanu direttamente à u connettore di campu è mantenenu l'isolamentu da i signali I/O nantu à l'FTU. U ligame SmartSlot hè a cunnessione intelligente trà i Moduli Attivi è di Standby per a coordinazione durante a sustituzione di u Modulu.

1.2.Unità d'interfaccia di campu (FIU)

L'Unità d'Interfaccia di Campu (FIU) hè a sezione di u Modulu chì cuntene i circuiti specifichi necessarii per interfaccià si cù i tipi particulari di signali I/O di campu. Ogni Modulu hà trè FIU, una per fetta. Per u Modulu d'Output Digitale TMR 24 Vdc, a FIU cuntene una tappa di a struttura di l'interruttore d'uscita, è un circuitu d'uscita sigma-delta (ΣΔ) per ognuna di e 40 uscite di campu. Dui circuiti ΣΔ supplementari furniscenu un monitoraghju opzionale di a tensione d'alimentazione I/O di campu esternu.

A FIU riceve alimentazione isolata da a HIU per a logica. A FIU furnisce un cundiziunamentu di putenza supplementu per e tensioni operative richieste da i circuiti FIU. Un ligame seriale isolatu di 6,25 Mbit/sec cunnetta ogni FIU à una di e slice HIU. A FIU misura ancu una gamma di signali "housekeeping" integrati chì aiutanu à monitorà e prestazioni è e cundizioni operative di u Modulu. Questi signali includenu tensioni di alimentazione, cunsumu di corrente, tensioni di riferimentu integrate è temperatura di a scheda.

1.3. Unità d'interfaccia host (HIU)

L'HIU hè u puntu d'accessu à u Bus Inter-Module (IMB) per u Modulu. Fornisce ancu a distribuzione di l'alimentazione è l'alimentazione di trasfurmazione programmabile lucale. L'HIU hè l'unica sezione di u Modulu I/O à cunnette si direttamente à u Backplane IMB. L'HIU hè cumuna à a maiò parte di i tipi I/O d'alta integrità è hà funzioni cumuni dipendenti da u tipu è da a gamma di prudutti. Ogni HIU cuntene trè slice indipendenti, cumunemente chjamate A, B è C. Tutte l'interconnessioni trà e trè slice incorporanu l'isolamentu per aiutà à prevene qualsiasi interazione di guasti trà e slice. Ogni slice hè cunsiderata una Regione di Contenimentu di Guasti (FCR), postu chì un guastu nantu à una slice ùn hà micca effettu nantu à u funziunamentu di l'altre slice. L'HIU furnisce i seguenti servizii cumuni à i Moduli di a famiglia: • Comunicazioni à Alta Velocità Tolleranti à i Guasti cù u Processore TMR via l'interfaccia IMB. • Bus d'Interconnessione FCR trà e slice per votà i dati IMB in entrata è distribuisce i dati di u Modulu I/O in uscita à l'IMB. • Interfaccia di dati seriali isolata galvanicamente à e slice FIU. • Spartera ridondante di putenza di a tensione di alimentazione di u chassis duale 24 Vdc è regulazione di a putenza per l'alimentazione logica à i circuiti HIU. • Alimentazione isolata magneticamente à e slice FIU. • Interfaccia di dati seriali à a FPU per i LED di statu di u Modulu. • Collegamentu SmartSlot trà i Moduli Attivi è di Standby per a coordinazione durante a sustituzione di u Modulu. • Elaborazione di u Signale Digitale per effettuà a riduzione di i dati lucali è l'autodiagnosi. • Risorse di memoria lucale per l'archiviazione di u funziunamentu di u Modulu, a cunfigurazione è i dati I/O di campu. • Gestione interna, chì monitorizza e tensioni di riferimentu, u cunsumu di corrente è a temperatura di a scheda.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Mandate u vostru missaghju à noi: