banner_di_pagina

prudutti

Unità adattatore d'interfaccia di espansione TMR di fiducia ICS Triplex T8312

breve descrizzione:

Articulu n°: T8312

marca: ICS Triplex

prezzu: $400

Tempu di consegna: In stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Fabbricazione ICS Triplex
Modellu T8312
Infurmazioni di cumanda T8312
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione Unità adattatore d'interfaccia di espansione TMR di fiducia ICS Triplex T8312
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16cm * 16cm * 12cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Panoramica di u produttu Stu documentu furnisce infurmazioni generali per l'Unità Adattatore d'Interfaccia d'Espansione Tripla Modulare Ridondante (TMR) Trusted® T8312. Sò dispunibili duie versioni di l'Unità; una chì furnisce l'interconnessione trà i Moduli d'Interfaccia d'Espansione Trusted in u Chassis di u Controller è quattru Chassis d'Espansione (T8312-4), è l'altra chì furnisce l'interconnessione à sette Chassis d'Espansione (T8312-7). Caratteristiche: • Permette una facile interconnessione di u Controller è di u Chassis d'Espansione. • L'unità hè cumpletamente schermata per a Compatibilità Elettromagnetica (EMC). • Versione dispunibule per Sistemi Trusted più chjuchi - finu à quattru Chassis d'Espansione. • Connettori di bloccaggio per una maggiore affidabilità.

L'Unità Adattatore d'Interfaccia di Espansione Trusted T8312 comprende quattru o sette connettori ODU à 12 pin (secondu u tipu d'Unità), una scheda à circuitu stampatu (PCB), un connettore di tipu C à 96 vie chì si inserisce in un assemblaggio di doppiu connettore à 96 vie cuncepitu per esse cunnessu à i Moduli d'Interfaccia di Espansione Trusted residenti in u Chassis di u Controller. L'Unità hè cuntenuta in un involucru metallicu è hè cuncepita per esse agganciata à i connettori posteriori di u Chassis di u Controller. Un buttone di sganciu hè furnitu per permette di scollegà l'Unità.

1 si cunnetta à u primu Chassis Expander (chì hà i so trè interruttori ID cunfigurati per indirizzà 2). 2 si cunnetta à u secondu Chassis Expander (chì hà i so trè interruttori ID cunfigurati per indirizzà 3). … 8 si cunnetta à l'ottavu Chassis Expander (chì hà i so trè interruttori ID cunfigurati per indirizzà 8). L'indirizzi sò impostati 2,3,4…8 per adattassi logicamente à l'indirizzu virtuale di u Chassis di u Processore di 1. Se sò necessarii più di ottu Chassis, hè necessaria una seconda Interfaccia Expander. L'interruttori d'indirizzu nantu à questi Chassis sò ancu impostati 2,3,4…8, ma l'indirizzi virtuali (cum'è visti da l'applicazione è a diagnostica) sò 9,10,11…15 cum'è impostati in a cunfigurazione System.INI. Riferitevi à PD-8300 per ulteriori spiegazioni nantu à i paràmetri ID.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Mandate u vostru missaghju à noi: