banner_di_pagina

prudutti

Interfaccia di espansione TMR di fiducia ICS Triplex T8311

breve descrizzione:

Articulu n°: T8311

marca: ICS Triplex

prezzu: $5000

Tempu di consegna: In stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Fabbricazione ICS Triplex
Modellu T8311
Infurmazioni di cumanda T8311
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione Interfaccia di espansione TMR di fiducia ICS Triplex T8311
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16cm * 16cm * 12cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Requisiti per u sistema TMR di fiducia

U Sistema TMR di fiducia richiede almenu un assemblaggio di controller è un sistema di alimentazione, è forse ancu un sistema di espansione. L'assemblaggio di controller hà un chassis di controller di fiducia T8100 per allughjà i moduli essenziali: • Un processore TMR di fiducia T8111 o T8110.

• Un modulu d'interfaccia d'espansione di fiducia T8311 per furnisce l'interfaccia trà u chassis di u controller è u chassis CS300. • Un'interfaccia di cumunicazione di fiducia T8151B per l'interfaccia Ethernet à a stazione di travagliu d'ingegneria è, se presente, altri sistemi di fiducia o apparecchiature di terze parti. (Pò ancu esse aduprata una versione cù rivestimentu conformale T8151C). • Un adattatore d'interfaccia di cumunicazione di fiducia T8153, per permette e cunnessione fisiche à l'interfaccia di cumunicazione di fiducia T8151B. U chassis di u controller di fiducia T8100 deve esse installatu in un rack cù porte è pannelli laterali, è e porte devenu esse tenute chjuse durante u funziunamentu normale. Questu permette à u Modulu Bridge 8162 di ottene a conformità cù e so specifiche EMC senza degradazione di e prestazioni. A porta frontale pò avè una finestra in modu chì i LED sianu visibili. L'apparecchiatura CS300 deve esse dentru à l'armariu è messa à terra currettamente (vede Cuncepimentu di installazione fisica à pagina 77). Un elencu cumpletu di tutti l'articuli di fiducia necessarii per a migrazione hè datu in a Tabella C2.

Caratteristiche di l'architettura di u sistema I trè Moduli Bridge 8162 CS300 permettenu a cunnessione trà u Sistema TMR di Fiducia è l'I/O CS300 legacy, cum'è mostratu in questa figura:

E cumunicazioni di u sistema devenu aduprà cavi è accessori appruvati. In particulare: • U Sistema TMR di fiducia porta un adattatore d'interfaccia d'espansione T8312 è u rack CS300 porta un PCB TC-324-02. • Ci hè un assemblaggio di cavi TC-322-02. Questu porta i dati trà i dui elementi di l'equipaggiu utilizendu un ligame di cumunicazione triplu bidirezionale. • L'assemblaggi di cavi sò dispunibili finu à 15 m di lunghezza, è u sistema supporterà un cavu finu à 50 m di lunghezza. U sistema migratu supporterà a cunfigurazione preesistente di i moduli I/O CS300. E cumunicazioni chì esistevanu da u sistema CS300 legacy à e stazioni di travagliu, stampanti è sistemi di cuntrollu distribuiti devenu esse furnite attraversu u modulu d'interfaccia di cumunicazione T8151.

Metudu: Passu 1 - Sè vo fate sta prova nant'à un sistema in diretta, serà necessariu disconnectà l'elementu finale assuciatu à u canale in prova, questu hè per aiutà à impedisce una azzione spuria per via di a prova di prova. Altrimenti, passate à u Passu 2. Passu 2 - Disconnectà l'uscita cummutata à l'elementu finale, ma cù l'alimentazione 120V AC chì ferma cunnessa è energizzata, verificate chì l'uscita chì hè in prova segnala un valore STATE di 3 (Nisuna carica). Energizà u canale di uscita è verificate chì u canale STATE ferma à STATE 3 (Nisuna carica), sè l'uscita, quandu hè energizzata, segnala un STATE 4 (Uscita Energizzata) o un STATE 5 (Cortocircuitu di Campu), allora u canale di uscita hà probabilmente un varistore difettu, dunque u FTA duverà esse rimpiazzatu. Passu 4 - Disenergizà l'uscita, poi ricunnette a cunnessione di campu di l'elementu finale è verificate chì l'uscita segnala un STATE 2 (Uscita Disenergizzata). Questa prova s'applica à i moduli d'espansione (T8310, T8311, T8314), u cablaggio è e cunnessione in fibra assuciati à u percorsu di cumunicazione trà u Chassis Principale di Fiducia è ogni Chassis d'Espansione di Fiducia o Triguard. U scopu di a prova hè di verificà l'integrità di u percorsu di cumunicazione trà u Chassis Principale di Fiducia è ogni Chassis d'Espansione per affirmà chì u risicu d'errore residuale periculosu o di viaghju spuriu per via di a perdita di cumunicazione ferma à o sottu à i livelli publicati. U metudu discrittu quì hè u metudu cunsigliatu per verificà chì u tassu d'errore di bit assuciatu à u percorsu di cumunicazione versu ogni Chassis d'Espansione hè sottu à u livellu chì puderia influenzà significativamente u tassu d'errore residuale periculosu o u risicu di viaghju spuriu per via di a perdita di cumunicazione. Si suppone chì sta metodologia serà incorporata in una prucedura di Prova di Prova chì include altri elementi di Prova di Prova è requisiti generali di prova di prova cum'è definiti in IEC61511.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Mandate u vostru missaghju à noi: