page_banner

prudutti

ICS Triplex T8310 Trusted TMR Expander Processor

breve descrizzione:

Num. articulu: T8310

Marca: ICS Triplex

prezzu: $ 4500

Tempu di consegna: In Stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Fabricazione ICS Triplex
Mudellu T8310
infurmazione di ordine T8310
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione ICS Triplex T8310 Trusted TMR Expander Processor
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16 cm * 16 cm * 12 cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Panoramica di u produttu
U Modulu di Processore Expander Trusted® TMR reside in i slot di processore di u Chassis Expander Trusted è furnisce l'interfaccia "slave" trà u Bus Expander è u Backplane di Chassis Expander. L'Exander Bus permette di implementà più sistemi di chassis utilizendu cunnessioni di cavi Unshielded Twisted Pair (UTP), mantenendu e capacità di Bus Inter-Module (IMB) tolleranti à i difetti è di larghezza di banda alta.

U Modulu furnisce un contenimentu di difetti per u Bus Expander, u Modulu stessu è l'Exander
Chassis, assicurendu chì l'effetti di sti potenziali difetti sò localizzati è a dispunibilità di u sistema maximized. U Modulu hè tolerante à i difetti cù l'architettura HIFT TMR. Un diagnosticu cumpletu, u monitoraghju è a prova furnisce una identificazione rapida di difetti. Hot-standby è modulu di riserva
e cunfigurazioni sò supportate, chì permettenu strategie di riparazione automatica è manuale Caratteristiche:

• Triple Modular Redundant (TMR), funziunamentu tolerante à i difetti (3-2-0).
• Hardware Implemented Fault Tolerant (HIFT) architettura.
• Hardware Dedicated è prugrammi test régimes chì furnisce assai viloci ricunniscenza curpa è
tempi di risposta.
• Trattamentu automaticu di difetti senza nuisance alarming.
• sustituzione calda.
• Indicatori di Front Panel chì mostranu a salute è u statutu di u modulu.

1.1. Panoramica
U Processore Expander TMR hè un disignu tolerante à i difetti basatu annantu à l'architettura TMR disposta in una cunfigurazione di lock-step. A Figura 1 mostra, in termini simplificati, a struttura di basa di u Processore Expander TMR.
U Modulu hà trè regioni principali di contenimentu di difetti (FCR A, B è C). Ognunu di i principali FCR cuntene interfacce à u Bus Expander è Inter-Module Bus (IMB), una interfaccia attiva / standby à l'altru Processor Expander TMR in u Chassis, logica di cuntrollu, transceivers di cumunicazione è alimentazione.
A cumunicazione trà u Modulu è u Processore TMR hè attraversu u Modulu d'Interfaccia Expander TMR è u Bus Expander triplicatu. U Bus Expander hè triplicatu, architettura puntu à puntu. Ogni canale di l'Exander Bus comprende cumandanti separati è media di risposta. U votu hè furnitu à l'Exander Bus Interface per assicurà chì i difetti di u cable sò tollerati, è u restu di u Processore Expander opera in un modu cumplettamente triplicatu, ancu in casu di difetti di cable chì si verificanu.
A cumunicazione trà u Modulu è i Moduli I/O in u Chassis Expander hè attraversu l'IMB in u Backplane di u Chassis Expander. L'IMB hè identicu à quellu in u Chassis di u Controller, chì furnisce a stessa cumunicazione tolerante à i difetti, alta larghezza di banda trà i Moduli di Interfaccia è u Processore TMR. Cum'è cù l'Exander Bus Interface, tutte e transazzione sò votate, localisendu i difetti à l'IMB si deve esse.
Un quartu FCR (FCR D) furnisce e funzioni di monitoraghju è visualizazione non critiche è hè ancu parte di a struttura di votu bizantina inter-FCR.
L'isolamentu hè furnitu trà FCR induve l'interfaccia sò richieste, per assicurà chì i difetti ùn ponu micca propagate trà elli.

1.2. Distribuzione di putenza
U Modulu di Processore Expander TMR deriva i so tensioni internu da a doppia alimentazione redundante + 24 Vdc furnita via u connettore di u modulu da u Backplane di Chassis Expander Trusted. Ogni FCR deriva i suministi necessarii indipindentamente.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi: