page_banner

prudutti

ICS Triplex T8151B Interfaccia di cumunicazione di fiducia

breve descrizzione:

Num. articulu: T8151B

Marca: ICS Triplex

prezzu: $ 5000

Tempu di consegna: In Stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Fabricazione ICS Triplex
Mudellu T8151B
infurmazione di ordine T8151B
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione ICS Triplex T8151B Interfaccia di cumunicazione di fiducia
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16 cm * 16 cm * 12 cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Panoramica di u produttu

L'Interfaccia di Comunicazione Trusted® (CI) hè un modulu intelligente chì furnisce una gamma di servizii di cumunicazione per u Controller Trusted, minimizendu a carica di cumunicazione di u Processore Triple Modular Redundant (TMR). Un modulu cunfigurabile da l'utilizatore, u CI pò sustene parechje media di cumunicazione. Finu à quattru interfacce di cumunicazione (CI) ponu esse supportati da un sistema di fiducia.

Features:

• Sistema upirativu Trusted. • Dual Ethernet è quattru porti seriali. • Supportu per una larga gamma di protocols di cumunicazione. • Comunicazione sicura è affidabile per via di ligami di cumunicazione d'altu rendiment. • Modbus Slave. • Optional Modbus Master (cù T812X Trusted Processor Interface Adapter). • Optional Sequence Of Events (SOE) Over Modbus. • Front Panel serial diagnostic port, difettu è indicatori di statutu.

1.3. Panoramica

U Trusted CI furnisce u Sistema di Fiducia cù una Interfaccia di Comunicazione intelligente, chì funge da relè trà u Processore, altri Sistemi di Fiducia, a Stazione di travagliu di l'Ingenieria è l'equipaggiu di terzu.

1.3.1. Hardware

U modulu hà un Motorola Power PC Processor. U software Bootstrap hè almacenatu nantu à a Memoria di Lettura Programmable Erasable (EPROM). U firmware operativu hè almacenatu in a memoria flash è pò esse aghjurnatu attraversu u Port Panel Front. U Sistema Operativu Trusted hè utilizatu sia in u Processore TMR sia in CI. U kernel in tempu reale hè un kernel d'alta velocità è di alta funziunalità fattu per i sistemi distribuiti toleranti à i difetti. U kernel furnisce servizii basi (cum'è gestione di memoria) è ambienti di software senza interferenza. Un modulu watchdog monitoreghja u funziunamentu di u processore è a tensione di output di l'unità di alimentazione (PSU). U modulu hè furnitu cù una doppia alimentazione redundante + 24 Vdc da u backplane di u chassis. Un'unità di alimentazione a bordu furnisce a cunversione di tensione, u cundizionamentu di l'alimentazione è a prutezzione. U Trusted CI cumunicà cù u Trusted TMR Processor via l'InterModule Bus triplicatu. Quandu l'interrogazione da u Processore TMR Trusted, l'interfaccia di bus di u modulu vota i dati 2 fora di 3 (2oo3) da u Bus Inter-Module è trasmette a so risposta via tutti i trè canali Inter-Module Bus. U restu di l'interfaccia di cumunicazione hè simplex. Tutti i transceivers di cumunicazione sò isolati elettricamente l'una di l'altru è u modulu è anu misure di prutezzione transitori supplementari. L'alimentazione interna di u modulu hè isolata da l'alimentazione doppia 24 Vdc.

1.3.2. Comunicazioni

A cunfigurazione di l'indirizzu Ethernet Media Access Control (MAC) hè tenuta da u CI cum'è parte di a so infurmazione di cunfigurazione. Altre informazioni riguardanti a cunfigurazione di u portu è di u protokollu hè ottenuta da u Processore TMR, cum'è parte di u schedariu System.INI. I dati sò trasferiti trà u Processor TMR è l'Interfacce di Comunicazione utilizendu una interfaccia cumuni chjamata Manager Variable Network. Quandu i dati sò letti da un Sistema di Fiducia, i dati sò ottenuti da a copia locale mantenuta nantu à l'Interfaccia di Comunicazione, chì furnisce una risposta rapida. A scrittura di dati hè più complicata. Se una scrittura di dati hà solu aghjurnatu a copia lucale è hè stata trasmessa à u processatore, l'altri Interfacce di Comunicazione in u sistema portanu dati diffirenti. Questu pò causà prublemi per i ligami redundante. Per superà stu prublema, quandu i dati sò scritti à una Interfaccia di Comunicazione, hè prima passata à u Processore TMR è a scrittura hè ricunnisciuta immediatamente da l'Interface di Comunicazione (per evità ritardi di cumunicazione). U processatore aghjurnà a so propria basa di dati è poi rinvia i dati à tutte l'Interfaces di cumunicazione in modu chì tutti anu a stessa data. Questu pò piglià una o duie scans d'applicazione. Questu significa chì e letture successive riceveranu i vechji dati immediatamente dopu a scrittura, finu à chì i novi dati sò stati distribuiti. Tutti i cambiamenti à i paràmetri CI .INI ponu esse caricati in linea è anu da esse effettu immediatamenti; l'interfaccia di cumunicazione disconnects tutte e cumunicazioni è riavvia. A cumunicazione hè ancu riavviata nantu à un aghjurnamentu in linea di l'applicazione è hè chjusu quandu l'applicazione hè fermata.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi: