page_banner

prudutti

Processore TMR Trusted ICS Triplex T8110B

breve descrizzione:

Num. articulu: T8110B

Marca: ICS Triplex

prezzu: $ 10000

Tempu di consegna: In Stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Fabricazione ICS Triplex
Mudellu T8110B
infurmazione di ordine T8110B
Catalogu Sistema TMR di fiducia
Descrizzione Processore TMR Trusted ICS Triplex T8110B
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16 cm * 16 cm * 12 cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Panoramica di u produttu di processore TMR di fiducia

U Processore Trusted® hè u principale cumpunente di trasfurmazioni in un Sistema Trusted. Hè un modulu putente configurabile da l'utilizatore chì furnisce un cuntrollu generale di u sistema è facilità di monitoraghju è processa i dati di input è output ricevuti da una varietà di moduli Input / Output (I/O) analogici è digitali in un Bus di Comunicazione Inter-Module TMR Trusted. A gamma di applicazioni per u Processore TMR Trusted varieghja in u livellu di integrità è include u cuntrollu di u focu è di u gas, l'arrestu d'emergenza, u monitoraghju è u cuntrollu, è u cuntrollu di turbine.

Features:

• Triple Modular Redundant (TMR), funziunamentu tolerante à i difetti (3-2-0). • Hardware Implemented Fault Tolerant (HIFT) architettura. • Hardware Dedicated è prugrammi test régimes chì furnisce assai viloci ricunniscenza curpa è tempi di risposta. • Trattamentu automaticu di difetti senza nuisance alarming. • storicu di colpa Time-stamped. • rimpiazzamentu Hot (senza bisognu di ricaricari prugrammi). • Full suite di linguaggi di prugrammazione IEC 61131-3. • Indicatori di u pannellu frontale chì mostranu a salute è u statutu di u modulu. • Port di diagnostica seriale RS232 di u pannellu frontale per u monitoraghju di u sistema, a cunfigurazione è a prugrammazione. • IRIG-B002 è 122 signali di sincronizazione di u tempu (dispunibule solu in T8110B). • Active è Standby prucissuri culpè e cuntatti fallimentu. • Dui cunnessione RS422 / 485 configurable 2 o 4 fili (disponibile solu nantu à T8110B). • Una cunnessione RS485 2 filu (dispunibule solu in T8110B). • TϋV Certified IEC 61508 SIL 3.

1.1. Panoramica

U Processore TMR Trusted hè un disignu tollerante à i difetti basatu annantu à una architettura Triple Modular Redundant (TMR) chì opera in una cunfigurazione lock-step. A Figura 1 mostra, in termini simplificati, a struttura basica di u modulu Trusted TMR Processor. U modulu cuntene trè regioni di contenimentu di difetti di Processor (FCR), ognuna chì cuntene un Processore di a serie Motorola Power PC è a so memoria associata (EPROM, DRAM, Flash ROM è NVRAM), I / O mappati di memoria, circuiti logici di votante è colla. Ogni Processor FCR hà vutatu dui di trè (2oo3) l'accessu di leghje à l'altri dui sistemi di memoria FCR di Processor per eliminà l'operazione divergente. I trè Processori di u modulu almacenanu è eseguinu u prugramma di l'applicazione, scansanu è aghjurnà i moduli I/O è rilevanu i difetti di u sistema. Ogni Processore eseguisce u prugramma di l'applicazione indipindentamente, ma in sincronia cù l'altri dui. Se unu di i Processori diverge, i meccanismi supplementari permettenu à u Processore fallutu di risincronizà cù l'altri dui. Ogni Processore hà una interfaccia chì hè custituita da un votante di input, logica di detector di discrepanza, memoria, è una interfaccia di bus di driver di output à u Bus Inter-Module. L'output di ogni Processore hè cunnessu da u cunnessu di u modulu à un canale diversu di u Bus Inter-Module triplicatu.

3. Applicazione

3.1. Configurazione di u Modulu U Processore TMR Trusted ùn necessita micca cunfigurazione hardware. Ogni Sistema Trusted richiede un schedariu di cunfigurazione System.INI. I dettagli di cumu cuncepisce questu sò datu in PD-T8082 (Trusted Toolset Suite). A cunfigurazione hà un Processor assignatu à u slot left di u Chassis Processor per difettu. U Configuratore di u Sistema permette a selezzione di l'opzioni nantu à i porti, IRIG è funzioni di u sistema. L'usu di u System Configurator hè descrittu in PD-T8082. L'opzioni sò descritte quì sottu.

3.1.1. Sezione di l'aghjurnamenti Se l'Auto Protect Network Variables hè sceltu, questu cunfigurà u Sistema di Fiducia per utilizà una mappa di Protocollo Modbus ridutta. Vede a descrizzione di u produttu PD-8151B (Modulu d'interfaccia di cumunicazione di fiducia) per più dettagli. Inter Group Delay equivale à u ciclu di l'aghjurnamentu Modbus. Questu hè u periodu minimu trà i successivi messagi d'aghjurnamentu Modbus mandati à ognunu di i Moduli di l'interfaccia di cumunicazione. U valore predeterminatu (cum'è mostratu) hè 50 ms chì furnisce un cumprumissu trà a latenza è a prestazione. L'aghjustamentu hè fattu in incrementi di 32 integer ms, vale à dì un valore di 33 serà uguale à 64 ms cum'è 64. Questu pò esse aumentatu o diminuitu cum'è necessariu, in ogni modu, postu chì solu un missaghju d'aghjurnamentu hè mandatu per scansione di l'applicazione, è una scansione di l'applicazione pò esse spessu. più di 50 ms, ci hè pocu benefiziu in l'aghjustà sta variabile.

3.1.2. Sezione di Sicurezza A visualizazione di sopra hè ancu utilizata per cunfigurà una password chì permette à l'utilizatori di interrogà un Sistema di Fiducia utilizendu a facilità HyperTerminal basatu in Windows o un prugramma di terminal simili. A password hè cunfigurata scegliendu u buttone New Password è inserendu a nova password duie volte in a casella di dialogu affissata.

3.1.3. Sezione ICS2000 Questa sezione s'applica solu à i Sistemi Trusted cunnessi via un Adattatore d'Interfaccia Trusted to ICS2000 à un sistema ICS2000. Questu permette à e fonti di dati per e trè tavule mimiche per esse sceltu. Per piacè riferite à u vostru fornitore di fiducia per più infurmazione.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi: