banner_di_pagina

prudutti

GE IS420UCSCS2A Mark VIeS Cuntrollore di Sicurezza

breve descrizzione:

Articulu n°: IS420UCSCS2A

marca: GE

prezzu: $6000

Tempu di consegna: In stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Fabbricazione GE
Modellu IS420UCSCS2A
Infurmazioni di cumanda IS420UCSCS2A
Catalogu Marc Vie
Descrizzione GE IS420UCSCS2A Mark VIeS Cuntrollore di Sicurezza
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16cm * 16cm * 12cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

 

Cuntrollore UCSC
U controller UCSC di sicurezza funzionale Mark* VIe è Mark VIeS hè un controller compactu è autonomu chì esegue a logica di u sistema di cuntrollu specifica di l'applicazione. Pò esse adupratu in una vasta gamma di applicazioni, da i picculi controller industriali à e grande centrali elettriche à ciclu cumminatu. U controller UCSC hè un modulu muntatu nantu à a basa, senza batterie, senza ventilatori è senza jumper di cunfigurazione hardware. Tutta a cunfigurazione hè fatta per mezu di paràmetri di software chì ponu esse mudificati è scaricati cunvenientemente aduprendu l'applicazione di cunfigurazione di software di a piattaforma di cuntrolli Mark, ToolboxST*, chì funziona nantu à un sistema operativu Microsoft© Windows©. U controller UCSC cumunica cù i moduli I/O (pacchetti I/O Mark VIe è Mark VIeS) per mezu di interfacce di rete I/O integrate (IONet).
U controller di sicurezza Mark VIeS, IS420UCSCS2A, hè un controller dual core chì esegue u Mark
Applicazioni di cuntrollu di sicurezza VIeS aduprate per i circuiti di sicurezza funziunali per ottene SIL 2 è SIL
3 capacità. U pruduttu Mark VIeS Safety hè utilizatu da operatori chì anu cunniscenze in applicazioni di sistemi strumentati di sicurezza (SIS) per riduce u risicu in e funzioni di sicurezza. U controller UCSCS2A pò esse cunfiguratu per a ridondanza Simplex, Dual è TMR.
U controller Mark VIe senza sicurezza, IS420UCSCH1B, pò esse interfacciatu cù u sistema di cuntrollu di sicurezza (via u protocolu EGD nantu à u portu Ethernet UDH) cum'è un controller per i loop senza SIF o cum'è una semplice porta di cumunicazione per furnisce dati cù signali di feedback OPC® UA Server o Modbus® Master, se necessariu da l'applicazione.
A tavula seguente furnisce e specificazioni per i cuntrolli UCSC. Per più infurmazioni nantu à u cuntrolli UCSC, riferitevi à "Cuntrolli UCSC" in u documentu Mark VIeS Functional Safety Systems for General Market Volume II: System Guide for General-purpose Applications (GEH-6855_Vol_II


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Mandate u vostru missaghju à noi: