GE IS415UCCCH4A Scheda di Controller Slot Single
Descrizzione
Fabricazione | GE |
Mudellu | IS415UCCCH4A |
infurmazione di ordine | IS415UCCCH4A |
Catalogu | Mark Vie |
Descrizzione | GE IS415UCCCH4A Scheda di Controller Slot Single |
Origine | Stati Uniti (US) |
Codice HS | 85389091 |
Dimensione | 16 cm * 16 cm * 12 cm |
Pesu | 0,8 kg |
Dettagli
U modulu di cuntrollu include un controller è un rack CPCI di quattru slot cù una o duie alimentazioni, almenu. U slot più à manca deve cuntene u controller principale (slot 1). Un rack unicu pò cuntene un secondu, terzu è quartu controller. Per aumentà a vita di a bateria mentre hè almacenata, a batteria CMOS hè scollegata via un jumper di scheda di processore. U jumper di a batteria deve esse reinstallatu prima di inserisce a scheda. Per a pusizione di i jumpers, cunsultate u disignu per u modulu UCCx pertinente. A data interna è u clock in tempu reale, è ancu i paràmetri di RAM CMOS, sò tutti alimentati da a bateria. Siccomu i paràmetri CMOS sò stabiliti à i so valori predeterminati adattati da u BIOS, ùn ci hè bisognu di cambià. U clock in tempu reale solu deve esse resettatu. Utilizendu u prugramma ToolboxST o u servore NTP di u sistema, l'ora iniziale è a data pò esse stabilita.
Se a scheda hè a scheda di sistema (slot 1 board) è ci sò altre schede in u rack, l'altri schede smetteranu di funziunà se a scheda di sistema hè espulsa. Quandu si rimpiazza ogni tavula in u rack, hè cunsigliatu chì a putenza sia spenta. Pudete eliminà a putenza di rack usendu una di e seguenti tecniche.
- Ci hè un interruttore chì pò esse usatu per disattivà l'output di l'alimentazione in una sola unità di alimentazione.
- Per disattivà l'electricità in un dispositivu di alimentazione duale, i dui suminatori ponu esse eliminati senza risicu.
- Scollegate i connettori Mate-N-Lok in u fondu di l'armadiu CPCI chì hè utilizatu per l'input di energia in massa.
U modulu UCCC cuntene injectors / ejectors in u fondu è in cima, à u cuntrariu di Mark VI VME boards chì offrenu solu ejectors. L'ejector superiore deve esse slanted upward, è l'ejector di fondu deve esse inclinatu in basso, prima di sliding the board in u rack. L'injectors deve esse usatu per inserisce cumplettamente a scheda una volta chì u connettore in a parte posteriore di a scheda hà fattu cuntattu cù u connettore backplane. Per fà questu, tira nantu à l'ejector inferiore mentre pressu l'iniettore superiore. Ùn vi scurdate di strincà i viti di l'injector / ejector superiore è inferiore per compie a stallazione. Questu offre una cunnessione di terra di u chassis è a sicurità meccanica.
OPERAZIONE:
U controller hà un software adattatu à u so usu, cum'è i prudutti di bilanciu di pianta (BOP), derivati aeroterrestri marini (LM), vapore è gas, frà altri. Pò spustà blocchi o scalini. I pacchetti I/O è l'orologi di i cuntrolli sò sincronizati in 100 microsecondi cù u standard IEEE 1588 via i R, S è T IONets. Over the R, S, and T IONets, dati esterni sò mandati è ricevuti da a basa di dati di u sistema di cuntrollu di u controller.
SISTEMA DUAL:
1. Manipulate l'inputs è l'output per i pacchetti I/O.
2. Valori per u statutu internu è i dati di inizializazione da u controller sceltu
3. Informazioni nantu à a sincronizazione è u statutu di i dui controller.
SISTEMA TRIPLE MODULARE REDUNDANT:
1. Manipulate l'inputs è l'output per i pacchetti I/O.
2. Variabili di u statu di votu internu, è ancu di dati di sincronizazione da ognunu di i trè controller.
3. Dati da u controller sceltu riguardu à initialization.
DESCRIZIONE FUNZIONALE:
IS415UCCCH4A hè una Scheda di Controller Slot Single fabbricata è cuncepita da General Electric cum'è parte di a Serie Mark VIe utilizata in Sistemi di Control Distributed. U codice di l'applicazione hè gestitu da una famiglia di computer unicu, 6U high, CompactPCI (CPCI) chjamati controller UCCC. Grâce aux interfaces réseau d'E/S intégrées, le contrôleur se connecte aux packs d'E/S et se monte à l'intérieur d'un boîtier CPCI. QNX Neutrino, un sistema operativu multitasking in tempu reale creatu per l'applicazioni industriali chì necessitanu alta velocità è alta affidabilità, serve cum'è u sistema operatore di cuntrollu (OS). E rete I/O sò sistemi Ethernet privati è dedicati chì supportanu solu i controller è i pacchetti I/O. I seguenti ligami à l'operatore, l'ingegneria è l'interfacce I/O sò furniti da cinque porti di cumunicazione:
- Per a cumunicazione cù HMI è altri dispositi di cuntrollu, a Unità di Dati Highway (UDH) richiede una cunnessione Ethernet.
- Connessione Ethernet di rete R, S è TI/O
- Configurazione cù una cunnessione RS-232C attraversu u portu COM1