page_banner

prudutti

GE IS400TCASH1AGD Core Analog (PCAA) Modulu Terminal Board

breve descrizzione:

Num. articulu: GE IS400TCASH1AGD

marca: GE

prezzu: $ 2000

Tempu di consegna: In Stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Fabricazione GE
Mudellu IS400TCASH1AGD
infurmazione di ordine IS400TCASH1AGD
Catalogu Marcu VI
Descrizzione GE IS400TCASH1AGD Core Analog (PCAA) Modulu Terminal Board
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16 cm * 16 cm * 12 cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

UIS400TCASH1Ahè una terminale cuncepita cum'è parte di uMark VIeserie daGeneral Electric (GE), specificamente utilizatu cù uCore Analog (PCAA)modulu.

UMark VIehè a soluzione di cuntrollu di turbine più avanzata di GE, chì furnisce un cuntrollu precisu è capacità di monitoraghju per e turbine à gas.

U sistema hè custruitu intornuBasatu in Ethernetcumunicazione, chì permette u trasferimentu di dati à alta velocità è l'integrazione cù sensori di turbine è attuatori, rinfurzendu u rendiment generale è l'efficienza di l'operazione di turbine.

UIS400TCASH1Aterminal board hè un cumpunente cruciale di uMark VIesistema di cuntrollu di turbine di gas, facilitendu a cunnessione trà u modulu Core Analog (PCAA) è i dispusitivi di campu cum'è sensori, attuatori è altri equipaghji.

Agisce cum'è una interfaccia per permette à l'input di signali è outputs da u modulu PCAA per esse instradatu à i diversi dispositi cunnessi.

Questa installazione elimina a necessità di l'interpusizione di l'instrumentazione, chì tradiziunale aghjunghjenu cumplessità è punti di fallimentu potenziale in u sistema di cuntrollu. In u risultatu, u sistema Mark VIe migliurà l'affidabilità, simplificà u mantenimentu è riduce a probabilità di downtime.

General ElectricMark VIeU sistema di cuntrollu di turbine hè statu largamente aduttatu in i sistemi di generazione di energia è infrastruttura industriale in u mondu, grazia à a so reputazione di affidabilità eccezziunale.

U sistema hè cuncepitu per eseguisce in ambienti industriali duri è sfidanti, resistendu à e cundizioni estremi chì tipicamente avarianu impattu i sistemi di cuntrollu tradiziunali.

A piattaforma Mark VIe opera cun un disignu robustu, offrecertificazione di locu periculosu(Classe 1, Division 2), chì assicura a so adattazione per ambienti periculosi.

In più, uMark VIesistema hè capaci di upirari in intervalli di temperatura estremu, da-30°C à -65°C, senza a necessità di sistemi di rinfrescamentu esterni cum'è fan.

Questa funzione assicura un mantenimentu minimu è un downtime ridottu, facendu una scelta altamente efficiente è affidabile per l'operazioni industriali, induve u uptime hè criticu.

In riassuntu, uIS400TCASH1Aterminal board, cum'è parte di uMark VIeU sistema di cuntrollu di turbine di gas, aumenta u rendiment di u sistema, permettendu una cumunicazione perfetta trà u modulu Core Analog (PCAA) è i dispositi di campu.

Cù a so capacità di funziunà in ambienti duri è temperature estreme, è a so reputazione di affidabilità, uMark VIeA Soluzione di Controlu Distribuitu hè una scelta ideale per l'industrii chì necessitanu sistemi robusti di cuntrollu di turbine cù bisogni minimi di mantenimentu.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi: