banner_di_pagina

prudutti

Scheda di cunvertitore staticu di u regulatore di l'eccitatore GE IS200ERSCG1AAA

breve descrizzione:

Articulu n°: IS200ERSCG1AAA

marca: GE

prezzu: $1300

Tempu di consegna: In stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Fabbricazione GE
Modellu IS200ERSCG1AAA
Infurmazioni di cumanda IS200ERSCG1AAA
Catalogu Marcu VI
Descrizzione Scheda di cunvertitore staticu di u regulatore di l'eccitatore GE IS200ERSCG1AAA
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16cm * 16cm * 12cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

L'IS200ERSCG1A hè una scheda di convertitore staticu di regulatore di eccitatore sviluppata da GE utilizata in u cuntrollu di eccitazione EX2100.

A scheda s'interfaccia cù diverse schede secondu s'ella hè aduprata in applicazioni simplex o ridondanti.

Stu sistema hè cuncipitu per a ristrutturazione è u novu cuntrollu di sistemi di turbine industriali idroelettriche, à vapore o à gas, tipicamente cunnessi à u Sistema di Cuntrollu Integratu Mark VI di GE.

A scheda ERSC furnisce a corrente di uscita CC modulata in larghezza d'impulsu (PWM) è a funzione di scarica di campu per u cuntrollu di u regulatore.

Queste duie funzioni sò definite cum'è u modulu di cunversione di putenza (PCM). U PCM hè custituitu da un modulu d'inverter IGBT integratu chì cuntene sei IGBT cunnessi in una cunfigurazione d'inverter trifase.

Dui di i sei IGBT sò aduprati per creà l'uscita PWM dc per l'eccitazione di u campu. Un terzu IGBT hè adupratu per scaricà i condensatori dclink in una resistenza di scarica dinamica esterna (DD).

A surtita massima hè di 20 A cc cuntinua, 30 A cc per 10 secondi. L'alimentazione d'entrata hè sia AC rettificata, DC da una batteria di stazione, sia tramindui. Un relè, K3, hè furnitu per bypassà a resistenza di carica di u ligame DC.

A resistenza di carica di u ligame continuu furnisce una carica dolce à l'accensione iniziale per i condensatori di u ligame continuu.

微信截图_20240509155720


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Mandate u vostru missaghju à noi: