page_banner

prudutti

Bently Nevada 3500/25-01-01-00 125800-01 Modulu I/O Keyphasor (Terminazioni Interni)

breve descrizzione:

Num. articulu: 3500/25-01-01-00 125800-01

Marca: Bently Nevada

Tempu di consegna: In Stock

Pagamentu: T/T

portu di spedizione: xiamen

prezzu: $ 475


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Fabricazione Bently Nevada
Mudellu 3500/25-01-01-00
infurmazione di ordine 125800-01
Catalogu 3500
Descrizzione Modulu I/O Keyphasor (Terminazioni Interna)
Origine Stati Uniti (US)
Codice HS 85389091
Dimensione 16 cm * 16 cm * 12 cm
Pesu 0,8 kg

Dettagli

Descrizzione
U Modulu Keyphasor Enhanced 3500/25 hè un modulu di dui canali à meza altezza utilizatu per furnisce segnali Keyphasor à i moduli di monitor in un rack 3500. U modulu riceve segnali di input da sonde di prossimità o pickups magnetichi è cunvertisce i segnali in segnali Keyphasor digitale chì indicanu quandu a marca Keyphasor nantu à l'arbulu coincide cù u transducer Keyphasor. U Sistema di Prutezzione di Macchine 3500 pò accettà finu à quattru signali Keyphasor per a cunfigurazione normale è finu à ottu signali Keyphasor in una cunfigurazione accoppiata.

U signale Keyphasor hè un impulsu una volta per turnu o multi-eventi per turnu da un arbre rotante o ingranaggi utilizatu per furnisce una misurazione precisa di u timing. Questu permette à i moduli di monitor 3500 è l'equipaggiu di diagnosticu esternu per misurà a velocità di rotazione di l'arburu è i parametri vettoriali, cum'è l'amplitude è a fase di vibrazione 1X.
U Modulu Keyphasor Enhanced hè un modulu di sistema 3500 migliuratu. Offre capacità di trasfurmazione di segnali Keyphasor ampliate annantu à u disignu precedente, mantenendu una cumpatibilità completa discendente in termini di forma, adattazione è funzione cù i moduli Keyphasor esistenti per l'usu in sistemi legacy. U modulu Keyphasor, PWA 125792-01, hè completamente rimpiazzatu da u modulu 149369-01 aghjurnatu.

Quandu un input Keyphasor di u sistema hè necessariu per l'applicazioni Triple Modular Redundant (TMR), u sistema 3500 duverà impiegà dui moduli Keyphasor. In questa cunfigurazione, i moduli travaglianu in parallelu per furnisce un signalu Keyphasor primariu è secundariu à l'altri moduli in u rack. Un sistema cù più di quattru inputs Keyphasor pò aduprà una cunfigurazione accoppiata sempre chì ùn ci hè micca più di quattru segnali di input Keyphasor primari. Una cunfigurazione accoppiata richiede duie pusizioni di monitoraghju consecutivi sia in a pusizioni superiore/inferiore sia in e duie pusizioni di mezzu slot. Quattru moduli Keyphasor accettanu quattru canali di input primari è quattru di salvezza è furnisce quattru canali di output (unu per modulu). Una cunfigurazione di dui accoppiati è unu non-paired (trè moduli Keyphasor totali) hè ancu pussibule. In una tale cunfigurazione, l'utilizatore pò cunfigurà l'unicu Keyphasor non-paired (ordinu dui 2-canale o una 1-canale è una opzione 2-canale)

U modulu Isolated Keyphasor I/O hè pensatu per l'applicazioni induve i segnali Keyphasor sò ligati in parallelu à parechji dispositi è necessitanu isolamentu da altri sistemi, cum'è un sistema di cuntrollu. U modulu I/O Isolatu hè statu creatu specificamente per l'applicazioni di Pickup Magnetic, ma hè cumpatibile cù l'applicazioni Proximitor* è furnisce l'isolazione, sempre chì hè furnita una alimentazione esterna.

L'intenzione di stu modulu I / O era principalmente di misurà a velocità di l'arburu è micca a fase. U modulu pò furnisce misure di fasa, ma questu I/O introduce un shift ligeramente più altu ch'è a versione I/O Non-Isolated. A Figura 1 mostra a quantità di shift di fase chì i moduli I/O isolati aghjunghjenu à diverse velocità di a macchina.

E caratteristiche di u produttu rinfurzate includenu a generazione di segnali di eventi una volta per turnu da input multi-eventi per turnu, firmware upgradeable in campu, è rapportu di dati di gestione di l'assi.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi: